torsdag den 23. juni 2011

Inspiration: Watchmen



Damn, jeg elsker den film!
På søndag den 26. juni viser TV2 Zulu Watchmen, som en del af deres Sommerbio på kanalen.

Jeg har kaldt indlæget for inspiration for filmen er spækket med CGI effekter. Soundtracket og stemningen er efter min mening også helt i top!

Filmen er instrueret af Zack Snyder som blev rigtig kendt for filmen 300, mens han for mig poppede lidt før med re-maket af George A. Romeros klassiker Dawn of the Dead.

Snyder har også instrueret den nyligt aktuelle Sucker Punch som også var et fantastisk action brag og et endnu mere fantastisk univers!

Lige nu arbejder Zack Snyder på en nye Supermans film Man of Steel, om den er noget værd det må tiden vise.

Nok om herr Snyder for filmen, Watchmen har hermed mine varmeste anbefalinger og hvis planerne ikke er andre søndag aften så vil jeg da forslå at zappe forbi Zulu :-)

Se traileren nedenfor (sorry for youtubing you guys!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar